بهترین لحظه ها

کتابخوانی
۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۴
راه نیمه روشن
۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۴

به نام خدا

همیشه دوست داشتم یک لیست از بهترین کتاب هایی که خواندم رو معرفی کنم. با جزئیات . اما خوب انگار هیچ وقت، زمان به اندازه ی کافی برای این کار نیست. اما می توانم چند تا از کتاب هایی رو که خیلی دوست داشتم رو معرفی کنم. شاید کسی دنبال چند اسم کتاب می گرده. این روزها مصادف با برپایی نمایشگاه کتاب ، این طبیعی ترین کار است.

برباد رفته. بی برو برگرد. بهترین و تاثیر گذارترین کتابی که تا حالا خواندم. قبل از این که یک آدم بی مسئولیت که نویسنده هم نیست، بخواد تکمله ای بر آن بنویسد. احتمالا اگر قسمت دوم کتاب را که خانم راپیلی نوشته ، نخوانده اید، هرگز سمتش نروید. برباد رفته فقط یک کتاب است از خانم میچل.

دزیره ، کتابی زیبا ، همیشه جذاب و ماندنی.

آنی شرلی چهار قسمتی، دنیایی تازه ، شاد و رنگی، اگر دوست دارید فقط در گذر لحظه ها سفری دوست داشتنی داشته باشید این کتاب را امتحان کنید.

پیمان، اثر جاویدان دانیل استیل . بعد تمام سعی اش را کرد تا رمان دیگری شبیه آن بنویسد اما موفق نشد. این کتاب اصلا با رمان های دیگر نویسنده تفاوت دارد.

غرور و تعصب. نمی شود حرف از رمان زد و این اثر جین اوستین را نام نبرد. گرچه همه ی کتاب های این نویسنده عالی است اما این باز یک سروگردن از بقیه بالاتر است.

هدیه ی من به شما نیلوفرهای وجشی دره ی شرقی. باور کنبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *